fredag 4 juli 2014

Säsongsöppning för Våffelcaféet i Bonderups Mölla!

Om några timmar beger jag mig till Skåne, det vankas utställning!
 

På Söndag (6 juli) kl. 11-17 är ni varmt välkomna till Bonderups Mölla strax utanför Dalby. Möllan öppnar sitt våffelcafé för sommaren och man får inspektera möllan på insidan vilket är spännande. Loppis och hantverksutställning samt försäljning m.m missa inte detta :-)

Du vill framförallt passa på att kika på mina saker eftersom jag sällan är i Skåne Vill man inte köpa så är det helt okej att komma förbi och utbrista "Oh!" och "Åh!" och "Gud vad fint!"och liknande ;-D

Alla som besöker mig och skriver upp sina kontaktuppgifter har dessutom möjlighet att vinna 100kr i presentkort! Kortet är giltigt året ut och kan användas som betalning/delbetalning av varor och kurser som presenteras på min sida.

Det är kontanter som gäller ute på landet men jag accepterar även betalning via "swish", så installera det i förväg om du vill ha det alternativet.

Hoppas vi ses!

Varmast välkomna!

Genväg till karta/vägbeskrivning http://bonderupsmolla.se/hitta-hit


skane_karta_transp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar