fredag 15 januari 2016

Månadens Mönster Februari 2016

Efter mycket uppmärksamhet så har jag bestämt att detta blir månadens mönster februari. Med många härliga namnförslag i min tävling så blev det slutligen: "Valentine", passande för februari tycker jag då det väntas alla- <3 -dag :-)

Idén kom till då en vän önskade sig en fuskolle och jag ville ju såklart göra det där lilla extra och inte bara en vanlig "haklapp" och efter en hel dags provstickande och provvirkande presenteras nu resultatet. Halskragen är både stickad och virkad :-)


Är du intresserad av mönstret så säljs det både via min facebooksida för swish & vanlig banköverföring. Vill du betala med kort/paypal så går det fint via min ravelry-shop. Klicka bara på flikarna överst på min sida :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar