fredag 27 juni 2014

Konsten att leva med ångest & sig själv

 

 

Jo för visst är det en konst alltid, att inte bara behöva leva med sig själv utan att dessutom komplicera det hela ytterligare med ångest och depression.


Jag vill ge dig en öppen och ärlig sida och en klarare bild av vem jag är och varför jag ägnar mig så mycket åt skapande. Jag vill att du ska få en glimt av min bakgrund och mitt inre och kanske känna igen dig och på så sätt få ett kvitto och en förståelse för hur du också kan bli hjälpt och finna en fristad i kreativitet. Jag delar inte med mig för att få uppmärksamhet, jag delar med mig för att du som läsare ska känna dig uppmärksammad och mindre ensam <3
 
Bilden är lånad av MysticalElements som finns på facebook och som delar mängder av vackra bilder.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar