torsdag 10 juli 2014

Guardian Angel


Utlottning av mönster: "Guardian Angel"

"Guardian Angel" är mitt senaste mönster, sjalen virkas.

8 vinnare drogs den 14 juli och presenteras härmed:

Cristina Åhs, Gunilla Stålberg, Catarina Ryttefors, Jenny Lago, Maud Lindberg, Annelie Holst, Nathalie Parker & Ullabritt Jo...hansson, jag ser fram emot att få se era färdiga sjalar <3

Tack till alla er som följer, stöttar och delar min kärlek till skapande! Och för er som inte vann denna gång, häng kvar på min sida för fler utlottningar, evenemang och tävlingar kommer!







 


Enda kravet för att kunna vinna är att du "Gillar" min facebooksida.
Anmäl dig till lotteriet genom att berätta vad du tänker/känner när du ser sjalen/sjalens namn/eller vad en skyddsängel är för dig.
 Lotteriet är precis som det låter ett lotteri, vad du skriver i din kommentar varken ökar eller minskar dina chanser att vinna mönstret. Men genom att dela med dig kanske du vinner vänner och känner gemenskap här på min sida

Dragning sker på måndag, 14 juli!

Orkar du inte vänta på utlottningen så kan du redan nu köpa mönstret via facebooksidan eller i min ravelry-shop (40kr) 



Hoppas ni ursäktar att mina bilder är lite roliga, hade så bråttom att få ut denna tävling till er att jag inte kikade så noga innan jag lade in dem i datorn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar